سرخط خبرها

جام رمضان بدون استقلال و پرسپولیس| بودجه‌های هنگفت کجا می‌رود؟

  • کد خبر: ۲۱۴۹۲۸
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
  • ۱
جام رمضان بدون استقلال و پرسپولیس| بودجه‌های هنگفت کجا می‌رود؟
تیم‌های استقلال و پرسپولیس درحالی حاضر به شرکت در جام رمضان تهران(گرامیداشت شهدای چوار) نشدند که هزینه‌های بسیاری هر ساله صرف بازیکنان بزرگسال و مربیان این تیم می‌شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز،  جام رمضان تهران (گرامیداشت شهدای چوار) درحالی طبق اعلام میرشاد ماجدی رئیس هیات فوتبال استان تهران از سه شنبه هفته جاری در سالن ورزشگاه پاس تهران آغاز خواهد شد که تیم‌های استقلال و پرسپولیس در این جام حضور نخواهند داشت. در حاشیه روز پایانی استعدادیابی بازیکنان زیر ۲۰ سال تهران، خبرنگاران حاضر در مرکز ملی فوتبال از رئیس هیات فوتبال استان تهران پیرامون چرایی غیبت این دو باشگاه در مسابفات جام رمضان (گرامیداشت شهدای چوار) سوال کردند. ماجدی در این مورد گفت: "خیلی دوست داشتیم بعد از سال‌ها وقفه که قرار است دوباره این رقابت‌ها در شب‌های رمضان آغاز شده و گرما بخش محافل اهالی فوتبال و فوتسال باشد، دو تیم بزرگ پایتخت نیز در این جام حضور یابند، اما هرچه رایزنی کردیم این دو باشگاه حاضر به شرکت در این مسابفات نشدند. "به این ترتیب جام رمضان امسال در غیاب استقلال و پرسپولیس برگزار خواهد شد، اما دیگر تیم‌های ریشه دار تهرانی در این جام حضور خواهند داشت.


سوالی که مدیران باشگاه استقلال و پرسپولیس با مسجل شدن غیبت خود در جام رمضان تهران باید به آن پاسخ دهند این است که به واقع چرا حاضر نشدند حتی با برخی پیشکسوتان خود در این جام شرکت کنند؟ آیا هزینه‌ای که برای تشکیل یک تیم به جهت حضور در این مسابقات صرف می‌شد حتی با هزینه یک سال دستمزد بازیکنان بزرگسال این باشگاه قابل قیاس است؟ چه طور این باشگاه‌ها همه ساله مبالغ هنگفتی را به پای ستاره‌ها می‌ریزند، اما حاضر نیستند مبلغی را برای تشکیل تیم فوتسال هزینه کرده و درجامی که به نام شهدای گرامی چوار نامگذاری شده، شرکت کنند؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
س
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
0
0
جام رمضان تهران به ما چه؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->